Rozliczanie nadpłat nigdy nie było prostsze.

Nowy system to mnóstwo nowych, ułatwiających zakupy, rozwiązań. Jednym z nich, z którego jesteśmy bardzo dumni, jest dostęp do salda nadpłat. W starym systemie proces rozliczania nadpłat był niezwykle skomplikowany. Teraz cała procedura jest dużo prostsza i, co najważniejsze, wygodniejsza.

 

Jak działa nowy system rozliczania nadpłat?

Do tej pory, gdy w Twoim zamówieniu pojawiała się nadpłata, zapisywaliśmy tę informację w osobnym pliku, a o chęci jej wykorzystania musiałaś nas informować przy składaniu zamówienia. Na szczęście to już nie powróci. Teraz gdy w Twoim zamówieniu, z jakiegokolwiek powodu, pojawia się nadpłata, jest ona automatycznie przypisywana do Twojego konta w systemie. Dzięki temu nie tylko masz wgląd w wartość dostępnych środków, ale także możliwość wykorzystania ich podczas kolejnych zakupów, bez konieczności kontaktowania się z Biurem Obsługi Klienta.

 

Gdzie znaleźć  informację o stanie salda?

Informacja o wartości salda widoczna jest tuż po zalogowaniu w panelu Moje konto w zakładce Twoje saldo.

 

Gdzie znaleźć saldo

 

Jak można wykorzystać zgromadzone środki?

Nadpłatę możesz wykorzystać podczas składania zamówienia. Wystarczy, że przy jego składaniu, po wyborze formy przesyłki, w oknie Forma płatności wpiszesz kwotę z salda, którą chcesz wykorzystać. 

 

wykorzystanie salda

 

Jeżeli zwrotu dokonasz 14 dni od zakupu, pieniądze zwracamy automatycznie na konto, z którego została dokonana płatność.

Jeżeli od zakupu minęło od 15 do 30 dni, pieniądze wrócą na Twoje saldo w naszym sklepie i możesz je wykorzystać przy kolejnych zakupach. 

 

 

Kiedy zmienia się wartość salda?

Kwota na Twoim koncie może zmienić się z kilku powodów. Najczęściej jest to przypadek, gdy dokonujesz zwrotu zamówienia lub, gdy podczas pakowania okazuje się, że brakuje nam jakiegoś produktu. 

 

Dlaczego nie można opłacić całej kwoty zamówienia?

Na koniec jeszcze jedna ważna informacja. Ze względów fiskalnych wartość zamówienia nie może wynosić 0 zł. Dlatego nie jest możliwe opłacenie całej jego wartości wyłącznie przy użyciu salda. W przypadku próby wykorzystania salda do opłacenia pełnej kwoty zamówienia, system automatycznie wykorzysta kwotę o 1 grosz mniejszą od wartości zamówienia.

Najlepiej wyjaśni to przykład. Załóżmy, że na Twoim saldzie jest kwota 20 zł, a wartość nowego zamówienia wynosi 15 zł. Oznacza to, że do opłacenia tych zakupów z salda, możesz wykorzystać maksymalnie 14,99 zł. Oczywiście nie musisz dodatkowo robić przelewu na 1 grosz ;)

Newsletter
zapisz się i odbierz zniżkę
-20 %
na pierwsze zamówienie

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Created by vlct.com (c) Korallo.pl