Każdy może przecież zmienić zdanie, dlatego na zwrot produktów dajemy aż 100 dni

100 dni na zwrot dla Twojej wygody i komfortu

Legenda głosi, że można kupić za dużo koralików, jeżeli taka sytuacja zdarzyła się też Tobie lub chcesz zwrócić zakupione u nas produkty z innych względów, możesz zrobić to nie w ciągu 10, ale aż 100 dni od zakupu

Aby dodatkowo Ci to ułatwić, w nowym systemie wprowadziliśmy moduł, dzięki któremu automatycznie możesz rozliczyć zwrot.

 

Całą procedurę możesz przeprowadzić z poziomu panelu Klienta po zalogowaniu. Wybierasz zamówienie z którego produkty chcesz oddać. Zaznaczasz je i klikasz akceptuj. My otrzymujemy informację o Twojej chęci zwrotu, akceptujemy ją, a Ty odsyłasz nam wybrane produkty. Gdy do nas dotrą, przyjmujemy zwrot, a pieniądze od razu trafiają na Twoje saldo w naszym systemie. Zobacz wideo, w którym krok po kroku pokazujemy, jak to zrobić. 

 

 

Łatwe prawda? Staraliśmy się maksymalnie uprościć ten proces, ale zakładamy, że wszystkie otrzymane od nas błyskotki od razu skradną Twoje serce, więc prawdopodonie nie będziesz korzystać z możliwości zwrotów ;) 

 

Pod jakimi warunkami mogę zwrócić towar?

W zasadzie jedynym warunkiem jest to, że produkt nie może być używany ani zniszczony, no i musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Poza tym nic więcej nas nie interesuje, dlatego nie musisz dołączać paragonu ani podawać nam przyczyny zwrotu.

Wystarczy, że zgłosisz chęć dokonania zwrotu w swoim panelu Klienta i zaznaczysz produkty, które chcesz oddać. Po zaakceptowaniu przez nas zwrotu, odeślesz wybrane produkty, wraz z formularzem zwrotu, na nasz adres, a my w ciągu najdłużej 14 dni od momentu otrzymania danych niezbędnych do zlecenia płatności, zwrócimy Ci pieniądze na Saldo Klienta w sklepie Korallo lub na wskazane przez Ciebie konto bankowe.

Pamiętaj, że nie ponosimy kosztów związanych ze zwrotem przesyłki i nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

 

Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.  

 

100 dni na zwrot dotyczy rezygnacji z zakupu bez konkretnej przyczyny. Ewentualne reklamacje jakościowe i ilościowe prosimy zgłaszać niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, najpóźniej w ustawowym terminie 10 dni od jej otrzymania.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Created by vlct.com (c) Korallo.pl