Co oznaczają poszczególne statusy zamówień?
Po złożeniu zamówienia, zanim trafi w Twoje ręce, przejdzie ono przez cały proces realizacji, której poszczególne etapy oznaczone są różnymi statusami.
O zmianie statusów będziemy Cię informować na bieżąco, więc abyś miała jasność, co oznaczają poszczególne z nich, zapraszamy Cię w krótką podróż, która wyjaśni wszelkie wątpliwości.
NOWE - Hurra! Twoje zamówienie trafiło do naszego systemu. Teraz pozostaje Ci je opłacić lub poczekać na zaksięgowanie się wpłaty na naszym koncie. (Status pojawia się przy płatności przelewem tradycyjnym)
REALIZACJA: zamówienie w realizacji - Wpłata pojawiła się na naszym koncie. Najpóźniej w kolejnym dniu roboczym wydrukujemy Twoje zamówienie i zaczniemy je pakować. (Status pojawia się automatycznie dla pobrań oraz płatności przez Przelewy24.)
REALIZACJA: wydrukowane - Lista z zamówionym przez Ciebie produktami została wydrukowana i trafiła do naszego działu pakowania.
REALIZACJA: w przygotowaniu - Twoje zamówienie jest właśnie kompletowane przez jedną z naszych pakujących.
REALIZACJA: gotowe do odbioru / gotowe do wysłania - Udało się! Twoje zamówienie zostało skompletowane i czeka na odbiór osobisty lub odebranie przez kuriera.
ZAKOŃCZONE: odebrane / wysłane - Koraliki trafiły w Twoje ręce lub zostały odebrane przez kuriera i są w drodze do Ciebie. Jeżeli odebrał je kurier, to w mailu potwierdzającym znajdziesz numer nadania do śledzenia paczki.
Czasem możesz trafić też na takie statusy:
WSTRZYMANE: Potwierdź zmianę w zamówieniu - Czasem zdarza się, że zamówiony przez Ciebie produktu jest uszkodzony lub go zabrakło, więc nie możemy go do Ciebie wysłać. W tej sytuacji otrzymasz od nas maila z pytaniem, co dalej. Czy mamy realizować zamówienie w wersji skróconej, czy chcesz je anulować.
Bez Twojej odpowiedzi na tę wiadomość, nie możemy przejść do dalszej realizacji zamówienia.
REALIZACJA: zamówienie skrócone - Status pojawi się, jeżeli zaakceptowałaś skrócenie zamówienia o uszkodzone lub brakujące produkty.
OCZEKUJE NA PŁATNOŚĆ: Przypomnienie o płatności - Czasem zdarza się, że zrobisz zamówienie i zapomnisz je opłacić. Po kilku dniach przypomnimy Ci o tym fakcie wraz z pytaniem, co mamy dalej zrobić z Twoim zamówieniem.