Co oznaczają poszczególne statusy zamówień?

statusy zamówień Korallo

 

Po złożeniu zamówienia, zanim trafi w Twoje ręce, przejdzie ono przez cały proces realizacji, której poszczególne etapy oznaczone są różnymi statusami.

O zmianie statusów będziemy Cię informować na bieżąco, więc abyś miała jasność, co oznaczają poszczególne z nich, zapraszamy Cię w krótką podróż, która wyjaśni wszelkie wątpliwości. 


 

NOWE - Hurra! Twoje zamówienie trafiło do naszego systemu. Teraz pozostaje Ci je opłacić lub poczekać na zaksięgowanie się wpłaty na naszym koncie. (Status pojawia się przy płatności przelewem tradycyjnym)

 

REALIZACJA: zamówienie w realizacji - Wpłata pojawiła się na naszym koncie. Najpóźniej w kolejnym dniu roboczym wydrukujemy Twoje zamówienie i zaczniemy je pakować. (Status pojawia się automatycznie dla pobrań oraz płatności przez Przelewy24.)

 

REALIZACJA: wydrukowane - Lista z zamówionym przez Ciebie produktami została wydrukowana i trafiła do naszego działu pakowania. 

 

REALIZACJA: w przygotowaniu - Twoje zamówienie jest właśnie kompletowane przez jedną z naszych pakujących. 

 

REALIZACJA: gotowe do odbioru / gotowe do wysłania - Udało się! Twoje zamówienie zostało skompletowane i czeka na odbiór osobisty lub odebranie przez kuriera. 

 

ZAKOŃCZONE: odebrane / wysłane - Koraliki trafiły w Twoje ręce lub zostały odebrane przez kuriera i są w drodze do Ciebie. Jeżeli odebrał je kurier, to w mailu potwierdzającym znajdziesz numer nadania do śledzenia paczki. 

 

Czasem możesz trafić też na takie statusy:

 

WSTRZYMANE: Potwierdź zmianę w zamówieniu - Czasem zdarza się, że zamówiony przez Ciebie produktu jest uszkodzony lub go zabrakło, więc nie możemy go do Ciebie wysłać. W tej sytuacji otrzymasz od nas maila z pytaniem, co dalej. Czy mamy realizować zamówienie w wersji skróconej, czy chcesz je anulować.

Bez Twojej odpowiedzi na tę wiadomość, nie możemy przejść do dalszej realizacji zamówienia.

 

REALIZACJA: zamówienie skrócone - Status pojawi się, jeżeli zaakceptowałaś skrócenie zamówienia o uszkodzone lub brakujące produkty.

 

OCZEKUJE NA PŁATNOŚĆ: Przypomnienie o płatności - Czasem zdarza się, że zrobisz zamówienie i zapomnisz je opłacić. Po kilku dniach  przypomnimy Ci o tym fakcie wraz z pytaniem, co mamy dalej zrobić z Twoim zamówieniem. 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Created by vlct.com (c) Korallo.pl