•  
 

Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę kupić wybrane produkty?

Każdy produkt dostępny w ofercie Korallo.pl posiada zielony przycisk "do koszyka". W polu obok tego przycisku wpisz ile sztuk bądź opakowań zamierzasz zakupić i kliknij w ten przycisk. Wówczas produkt ten zostanie umieszczony w Twoim koszyku zakupowym. Czynność powtórz dla wszystkich produktów, które chcesz zamówić. Gdy zgromadzisz wszystkie potrzebne elementy w swoim koszyku konieczne będzie złożenie zamówienia, poniżej znajdziesz informację jak to zrobić

 

Czy cena podana przy produkcie dotyczy jednej sztuki?

Większość drobnych produktów oferujemy w pakietach (opakowaniach). Cena produktu zawsze odnosi się do jednego opakowania. w którym znajduje się ilość podana w opisie danego produktu. Na przykład jeśli mamy produkt, który w opisie ma podane Ilość: 20 sztuk, to oznacza, że za cenę podaną na stronie otrzymamy 20 koralików. Jeśli w opisie będzie napisane "4 pary", to do przesyłki zostanie spakowane 8 pojedynczych egzemplarzy tego produktu

 

Chcę kupić kilka metrów tego samego produktu, a w opisie napisane jest 1 metr, macie ten produkt w dłuższych kawałkach?

W miarę możliwości staramy się takie produkty wysyłać w jednym kawałku. Czasami jednak jest to niemożliwe - w takich sytuacjach staramy się, aby w opisie produktu zamieścić odpowiednią informację, np. "produkt sprzedawany w odcinkach 1 metr". Jeśli masz wątpliwości czy otrzymasz dany produkt w odpowiedniej długości napisz do nas e-mail lub zadzwoń, to sprawdzimy dokładnie ten produkt.

 

Nie mogę włożyć do koszyka wybranego produktu, co robię źle?

Prawdopodobnie w tej chwili nie mamy w naszym magazynie ilości tego produktu, którą chcesz kupić. W takiej sytuacji po kliknięciu przycisku "do koszyka" system wyświetli komunikat "Niewystarczająca ilość produktu, maksymalna dostępna ilość to...".

Czasem również może zdarzyć się, że przy produkcie nie będzie zielonego przycisku, a w jego miejscu pojawi się czerwony "Chcę to kupić" - to znak, że aktualnie nie mamy tego produkt w magazynie. Jeśli chcesz otrzymać wiadomość e-mail jak tylko produkt zostanie uzupełniony to skorzystaj z tego przycisku (niżej znajdziesz więcej informacji na ten temat).

 

Czy jak dodam produkt do "Schowka" to zostanie on dla mnie zarezerwowany?

Umieszczenie produktu w Schowku nie rezerwuje jego zakupu i inni klienci mogą go kupić. Traktuj nasz Schowek jako miejsce do przechowywania ulubionych lub najczęściej kupowanych produktów. Wówczas łatwiej będzie je odnaleźć w naszej ogromnej ofercie

 

Chcę kupić produkt, którego nie macie, co zrobić?

Jeśli chcesz kupić produkt, który jest aktualnie niedostępny (pojawia się wówczas komunikat "produkt chwilowo niedostępny"). to masz dwie opcje:

1) skorzystaj z czerwonego przycisku "Chcę to kupić", a gdy tylko dodam ten produkt do naszego magazynu otrzymasz od nas e-mail.

2) napisz do nas e-mail z pytaniem o ten produkt - postaramy się udzielić informacji o przybliżonym terminie uzupełnienia jego zapasów

 

Potrzebuję specyficznego produktu, którego u Was nie ma na stronie. Czy możecie go dla mnie sprowadzić?

Oczywiście, pod warunkiem, że będzie on dostępny u naszych producentów. Najlepiej skontaktuj się z nami w tej sprawie - spróbujemy pomóc.

 

Złożyłam/złożyłem już zamówienie, ale chcę kupić jeszcze kilka dodatkowych elementów. Co robić?

To proste - najszybciej jak to możliwe skontaktuj się z nami. Sprawdzimy czy można jeszcze dołączyć nowe produkty do Twojego zamówienia. Jeśli nie zostało jeszcze spakowane to nie będzie z tym problemu.

 

Składam dodatkowe zamówienie, co zrobić żeby zostało przesłane razem z poprzednim?

W naszym systemie istnieje kilka możliwości rozwiązujących Twój problem. Możesz to załatwić samodzielnie i bez naszej pomocy - wystarczy z skorzystać z opcji połącz zamówienia (tutaj znajdziesz opis tej funkcji).

W innym przypadku będzie potrzebna nasza interwencja - napisz do nas w tej sprawie wyjaśnimy wszystko.

 

Czy muszę się rejestrować?

Nie, nie jest to wymagane do robienia u nas zakupów. Jednak założenie konta w naszym sklepie pozwala zaoszczędzić sporo czasu. Zobacz profity rejestracji w Korallo (kliknij).

 

Czy moje dane podane w formularzu są u Was bezpieczne?

Tak. Cenimy Twoją prywatność i bardzo pilnujemy Twoich danych. Nigdy nikomu ich nie udostępnimy. Zgodnie z polskim prawem masz prawo do wglądu i zmieniania swoich danych.

 

Nie mogę sie zalogować na swoje konto, czy robię coś źle?

Nasz sklep bardzo poważnie traktuje prywatność, dlatego prosimy o potwierdzenie każdej rejestracji poprzez kliknięcie linku wysłanego zaraz po dokonaniu rejestracji pocztą e-mail na podany adres. Bez aktywacji konta nie można się zalogować.

 

Nie dotarł do mnie e-mail aktywacyjny, możecie mi pomóc?

Czasem, ze względu na ustawienia Twojego konta pocztowego nasza wiadomość mogła trafić do folderu SPAM lub zostać automatycznie usunięta. W takim wypadku skontaktuj się z nami. Dla wygody warto dodać adres sklep@korallo.pl do listy zaufanych odbiorców lub do swoich kontaktów w skrzynce pocztowej.

 

Docierają do mnie Wasze e-maile, a ja nie mam u Was konta / nie mogę się zalogować.

Prawdopodobnie Twój e-mail został zapisany do naszego newslettera i dlatego wysyłamy do Ciebie nasze wiadomości. Napisz do nas to sprawdzimy dokładnie co się dzieje.

 

Czy mogę zamówić przez telefon?

Mamy w ofercie tysiące produktów, aby nasz system magazynowy działał poprawnie prosimy o składanie zamówień za pośrednictwem strony www.korallo.pl.

 

Czy mogę przyjść i kupić coś w Waszym sklepie na miejscu?

Niestety nie mamy powierzchni wystawowej, a cała nasza oferta jest dostępna poprzez witrynę internetową. Jesteśmy sklepem internetowym i nie prowadzimy normalnego sklepu.

 

Kiedy wyślecie moje zamówienie?

Zamówienia wysyłamy najszybciej jak to możliwe i zwykle już następnego dnia wysyłamy. W przypadku zamówień opłacanych przelewem należy pamiętać, że pakowanie następuje dopiero po zaksięgowaniu na naszym koncie wpłaty za zakupione przedmioty.

 

Właśnie zleciłam/zleciłem przelew na Wasze konto. Czy mam wysłać potwierdzenie przelewu do Was?

Bardzo dziękujemy, jednak ze względów technicznych musimy poczekać aż opłata pojawi się na naszym koncie. W takim przypadku zamówienie zostanie przekazane do realizacji zwykle następnego dnia roboczego.

 

Czy mogę zapłacić listonoszowi?

Niestety nie mamy takiej opcji płatności. Wszystkie możliwe metody wysyłki i płatności znajdziesz na stronie http://www.korallo.pl/strona/dostawa/322.html Dokonując wpłaty na nasze konto pamiętaj o umieszczeniu numeru zamówienia w tytule przelewu - ułatwi to naszą pracę i przyspieszy realizację zamówienia.

 

Ile będzie kosztowała dostawa mojego zamówienia?

Koszty przesyłki uzależnione są od wartości zamówienia oraz metody wysłania. Zawsze znajdziesz aktualny cennik na stronie http://www.korallo.pl/strona/dostawa/322.html

 

Czy wysyłacie paczki za granicę?

Tak, wysyłamy. Na terenie Europy mamy stałą opłatę za przesyłkę (zobacz). Poza Europą ceny ustalamy indywidualnie - skontaktuj się z nami w tej sprawie.

 

Chcę płacić przy odbiorze, mogę?

Tak, oferujemy taką usługę, jest ona realizowana przez firmy kurierskie z którymi współpracujemy. Pamiętaj jednak, że przesyłka pobraniowa to większy koszt dostawy (zobacz cennik).

 

Kiedy dotrze do mnie moje zamówienie?

Wszystko zależy od metody wysyłki, która została przez Ciebie wybrana. Z naszego doświadczenia wynika, że paczki nadane za pośrednictwem Poczty Polskiej doręczane są w ciągu 2 dni roboczych od momentu nadania, natomiast jeśli została wybrana przesyłka kurierska to zamówienie powinno dotrzeć do Ciebie już następnego dnia po jej nadaniu.

Niestety nie mamy wpływu na działanie firm doręczających paczki i terminy, które podaliśmy powyżej są jedynie orientacyjne.

 

Czy wysłaliście moje zamówienie?

Zamówienie, które zostało wysłane otrzymuje status "zrealizowane", a do Twojej skrzynki e-mailowej trafia powiadomienie z naszego systemu.

 

Zależy mi na szybkiej dostawie, co mogę zrobić?

Najszybszą formą dostawy jest przesyłka kurierska, a kurierzy mają dużo elastyczniejszy czas doręczenia przesyłek. Warto również podać w formularzu zamówienia numer telefonu, pod który kurier będzie mógł zadzwonić w celu umówienia godziny doręczenia.

 

Przesyłka jeszcze nie dotarła, co się dzieje z moim zamówieniem?

Przede wszystkim sprawdź status zamówienia. Możesz to zrobić na stronie http://www.korallo.pl/status-zamowienia.html (do sprawdzenia będzie potrzebny numer Twojego zamówienia.

Jeśli zamówienie posiada status "zrealizowane" to przesyłka została wysłana do Ciebie. Z naszego doświadczenia wynika, że najczęstszą przyczyną niedoręczenia przesyłki jest Twoja nieobecność pod wskazanym adresem doręczenia. Warto też zajrzeć do skrzynki na listy, bo może listonosz lub kurier zostawi awizo.

 

Moje zamówienie zostało anulowane, dlaczego?

Zamówienie, które nie zostaną opłacone w ciągu 14 dni są automatycznie usuwane z naszego systemu. Jeśli twoje zamówienie jest anulowane to nie ma możliwości jego przywrócenia i aby otrzymać te same produkty musisz złożyć nowe zamówienie.

Nie dokonuj płatności za zamówienie, które zostało usunięte.

 

Co to jest status zamówienia?

Statusy zamówień pomagają określić na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienie. Każda zmiana statusu zamówienia jest potwierdzana e-mailem wysłanym na adres, który został podany przy składaniu zamówienia. Wiadomości, które otrzymujesz od naszego systemu zawierają zwykle wszystkie niezbędne dla Ciebie informację.

 

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Specjalnie dla naszych klientów udostępniliśmy specjalny mechanizm służący do łatwego sprawdzania statusu zamówienia, który jest dostępny pod adresem http://www.korallo.pl/status-zamowienia.html

Aby sprawdzić status zamówienia musisz podać jego numer

 

Co oznacza status mojego zamówienia?

W zależności od statusu zamówienia, możemy określić co sie dzieje z Twoim zamówieniem. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o statusach zamówień.

 

Paczka nie została odebrana i wróciła do sklepu. Co teraz?

W takim przypadku konieczne będzie opłacenie kosztów związanych z ponownym nadaniem paczki. Koszt ponownego nadania jest uzależniony od wielkości paczki i sposobu jej wysłania. Skontaktuj się z nami w tej sprawie.

 

Dlaczego moje zamówienie zostało odesłane do Was?

Zwykle mamy do czynienia z dwoma powodami odesłania do nasz przesyłki.

1. Niepoprawny lub niepełny adres dostawy

2. Nie odebranie przesyłki.

W obu przypadkach konieczne jest dokonanie opłaty za ponowną wysyłkę.

 

Czy mogę podać adres firmy w której pracuję?

Tak, zamówienie zawsze wyślemy na adres podany przez Ciebie w formularzu zamówienia.

Pamiętaj, że podając poprawny adres unikniesz dodatkowych kosztów przesyłki.

 

Jakie dane powinny zostać podane jako dane do wysyłki?

Poprawne zaadresowanie przesyłki zapewni szybkie jej doręczenie. Sprawdź czy wypełniając formularz zamówienia wpisane zostały wszystkie niezbędne dane. W szczególności zwróć uwagę na:

- Nazwę firmy i nazwisko odbiorcy (nazwa firmy jest konieczna, jeśli dostawa ma być do miejsca pracy)

- Ulicę, numer domu i mieszkania

- Poprawny kod pocztowy.

Warto również podać numer telefonu, aby ułatwić kontakt kuriera przed doręczeniem paczki.

 

Niech listonosz wrzuci paczkę do skrzynki albo zostawi u sąsiadki.

Nasze przesyłki zawsze nadajemy jako polecone i przy ich odbiorze wymagane jest podpisanie odbioru paczki. Poczta Polska oferuje możliwość pominięcia tego elementów przez złożenie dyspozycji pozostawiania listów poleconych bez podpisu w skrzynce na listy.

UWAGA! W przypadku, gdy odbiorca ma podpisaną dyspozycję pozostawiania listów poleconych w skrzynce bez podpisu odbiorcy nie ma możliwości złożenia reklamacji na paczkę, która zaginęła.

 

W ciagu dnia jestem w pracy, czy możecie doręczyć przesyłkę wieczorem?

Doręczaniem przesyłek z naszego sklepu zajmują się firmy zewnętrzne (Poczta Polska, Siódemka, UPS) i nie mamy wpływu na godziny doręczeń naszych paczek. Zachęcamy do podania adresu dostawy do miejsca pracy, a jeśli nie ma takiej możliwości najwygodniej będzie skorzystać z usług firmy kurierskiej, której przedstawiciele oferują dużo bardziej elastyczne godziny doręczeń

 

Czy możecie wysłać pod inny adres niż mój domowy?

Tak, to Ty decydujesz gdzie wyślemy paczkę. Pamiętaj jednak o podaniu kompletnego adresu dostawy przy składaniu zamówienia.

Jeśli masz konto w naszym sklepie warto też wpisać adres dostawy w ustawieniach konta, wówczas zaoszczędzisz czas przy składaniu kolejnych zamówień.

Jednocześnie nie ma potrzeby podawania adresu zameldowania (jeśli jest inny niż miejsce, gdzie ma zostać wysłana przesyłka).

 

Jak zaznaczyć, że paczka ma być doręczona do miejsca pracy?

Wypełniając adres dostawy w formularzu zamówienia, koniecznie podaj nazwę firmy w której pracujesz. Warto też obok nazwy firmy podać swoje nazwisko, aby listonosz lub kurier wiedzieli kogo mają w Twojej firmie szukać.

Nie zapomnij również o podaniu kompletnego adresu Twojego miejsca pracy.

 

W danych do faktury podana jest już nazwa firmy, czy to wystarczy?

Nie. Koniecznie jest podanie nazwy firmy w adresie do wysyłki zamówienia. Adres do wysyłki jest drukowany automatycznie z naszego systemu i nie są wówczas brane pod uwagę dane do faktury.

 

Potrzebuję korekty faktury VAT, jak mam to zrobić?

Skontaktuj się z nami podając dane z faktury, które wymagają korekty, wówczas wyjaśnimy dalszą procedurę.

 

Przesyłka jest uszkodzona, co robić?

Jeśli tylko zauważysz, uszkodzenie paczki sugerujące jej otwarcie przed doręczeniem, to koniecznie odmów jej odebrania.

W przypadku odebrania uszkodzonej przesyłki spisz protokół uszkodzenia w obecności kuriera lub pracownika poczty - będzie to podstawa do dochodzenia roszczeń reklamacyjnych.

 

Czy mogę zwrócić zakupione produkty?

Tak, możesz zwrócić produkty zakupione w naszym sklepie. Dodatkowo dajemy Ci 30-sto dniową Gwarancję Zwrotu (przeczytaj więcej). Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą być zniszczone, ani używane oraz konieczne jest zwrócenie całego opakowania, aby uznać zwrot.

Aby zwrócić towar musisz go do nas odesłać (najlepiej Pocztą Polską listem poleconym). Do przesyłki dołącz koniecznie spis odsyłanych produktów, numer zamówienia z którego dokonujesz zwrotu oraz swoje dane kontaktowe. Po otrzymaniu przesyłki nasz pracownik zweryfikuje jej zawartość i skontaktuje się z Tobą. W przypadku zwrotu produktów zwracana jest tylko wartość odesłanych elementów, a kwota zwrotu może zostać wykorzystana przy kolejnym zamówieniu lub zwrócona na Twoje konto.

UWAGA! Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

 

Ile mam czasu na zwrot?

Zgodnie z naszymi zasadami i regulaminem Gwarancji Zwrotu masz aż 100 dni na odesłanie zwracanych produktów. Przeczytaj więcej o Gwarancji Zwrotu tutaj.

UWAGA! W przypadku produktów uszkodzonych masz 10 dni na zgłoszenie nam problemu.

 

Otrzymane produkty są uszkodzone, co mam zrobić?

Każdą reklamację należy zgłosić nam najszybciej jak to możliwe po odebraniu paczki. Maksymalny czas na zgłoszenie uszkodzonego produktu to 10 dni od otrzymania przesyłki. W przypadku reklamacji każdą sprawę rozpatrujemy indywidualnie na podstawie przesłanego na nasz adres e-mail zgłoszenia. Po otrzymaniu Twojego e-mail nasz pracownik poinformuje Cię o dalszych krokach.

Należy pamiętać, że jeśli wśród kilkunastu koralików w woreczku kilka jest wadliwych to reklamacji podlegają wszystkie koraliki (również te nieuszkodzone) i tylko w przypadku całych opakowań możemy dokonać wymiany.

 

Chcę wymienić produkt na inny z Waszej oferty, czy jest to możliwe?

W przypadku chęci wymiany produktu na inny konieczne jest odesłanie go do nas (najlepiej listem poleconym). Po otrzymaniu przesyłki podliczymy wartość odesłanych elementów, którą później będzie można rozliczyć w ramach kolejnego zamówienia.

Należy pamiętać, że musisz pokryć koszt odesłania zwracanych produktów oraz koszt przesyłki nowego zamówienia zgodny z naszym aktualnym cennikiem (zobacz cennik dostawy).

Chcąc skorzystać z tej opcji koniecznie napisz nam e-mail informujący o tym oraz załącz odpowiednią notaktę do przesyłki.

25000

już tylu biżuteryjnych Twórców zapisało się na nasz NEWSLETTER i regularnie czerpie z niego korzyści.
Też tak chcesz?

Zostaw nam swojego maila, a co jakiś czas będziemy wysyłać Ci wiadomości, w których znajdziesz:

  • unikalne tutoriale i inspiracje,
  • informacje o nowościach przed ich oficjalną premierą,
  • specjalne oferty, tylko dla subskrybentów.

W podziękowaniu za rejestrację otrzymasz także 10% jednorazowego rabatu na zakupy na korallo.pl


Nie zwlekaj więc i zapisz się już teraz.

E-mail
Imię

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Created by vlct.com (c) Korallo.pl