Wiemy, że nowy system będzie rodził mnóstwo pytań, dlatego przygotowaliśmy odpowiedzi na najważniejsze z nich.

  • Jak założyć nowe konto?

Aby założyć konto kliknij przycisk “Moje konto”, a następnie wybierz opcję “Utwórz konto”. W kolejnym kroku podaj swoje: imię, nazwisko i adres e-mail i kliknij przycisk “utwórz konto”. Na Twojego maila zostanie wysłany link aktywacyjny. Po jego kliknięciu proces jest zakończony. Teraz już możesz cieszyć się szybkimi i bezpiecznymi zakupami.

 

  • Czy muszę zakładać nowe konto?

Aby zapewnić wygodę zakupów oraz maksymalną ochronę danych, w nowym systemie wymagane jest założenie konta. 

Jeżeli posiadałaś konto w starym systemie, nie musisz zakładać nowego. Wystarczy, że skorzystasz z opcji przypominania hasła. Jeżeli nie posiadałaś u nas konta, postępuj zgodnie ze wskazówkami z punktu pierwszego. 

 

  • Czy moje rabaty nadal są aktualne?

Jak najbardziej. Niestety ze względu na ograniczenia starego systemu nie mogliśmy ich jednak przenieść automatycznie, dlatego przed pierwszymi zakupami skontaktuj się z nami, a przypiszemy należny Ci rabat.

 

  • Jak wyszukiwać produkty?

Pracując nad nowym systemem zależało nam, aby wyszukiwanie produktów było łatwiejsze i dokładniejsze. W tym celu wiele godzin poświęciliśmy na pracę nad nową wyszukiwarką i stale ją rozwijamy. Dzięki filtrom, które wprowadziliśmy, wystarczy wpisać w wyszukiwarkę nazwę produktu bądź jej fragment, kolor lub rozmiar i kliknąć "enter". 

 

  • Czym jest saldo?

To jedna z tych nowości, z których jesteśmy najbardziej dumni. Czasem zdarza się, że chcesz dokonać zwrotu koralików lub w Twoim zamówieniu pojawia się brak, a zostało ono już opłacone. Do tej pory zapisywaliśmy sobie Twoje nadpłaty w systemie, a o chęci ich wykorzystania musiałaś informować nas mailowo. Cała ta procedura trwała długo i była uciążliwa, ale to już przeszłość. Teraz nie tylko masz wgląd w wysokość dostępnych środków, ale także możesz je samodzielnie wykorzystać podczas opłacania zamówienia.

Wszystkiego o nadpłatach i ich rozliczaniu dowiesz się >>TUTAJ<<

 

  • Jak połączyć zamówienie?

Jeżeli zapomniałaś zamówić kilka produktów, złóż nowe zamówienie i wybierając formę dostawy, zaznacz opcję ŁĄCZENIE ZAMÓWIEŃ. Po złożeniu drugiego zamówienia, koniecznie poinformuj nas o tym mailowo (sklep@korallo.pl), wysyłając numer obu zamówień, które mamy połączyć. 

Opcja łączenia zamówień jest dostępna tylko w przypadku, gdy Twoje pierwsze zamówienie ma status Nowe, lub Zamówienie w trakcie realizacji. 

 

  • Dlaczego nie mogę opłacić całości zamówienia wykorzystując saldo?

Ze względów księgowych, wartość zamówienia nie może wynosić 0 zł, dlatego podczas próby opłacenia całości zamówienia z Twojego salda, pojawia się informacja o konieczności zapłaty 1gr. Oczywiście nie musisz wykonywać tego przelewu.

 

  • Czy cena podana przy produkcie dotyczy jednej sztuki?

Większość drobnych produktów oferujemy w pakietach (opakowaniach). Cena produktu zawsze odnosi się do jednego opakowania w którym znajduje się ilość podana w opisie danego produktu. Na przykład, jeśli w opisie koralików, jest podana Ilość: 20 sztuk, oznacza to, że za  wskazaną cenę otrzymamy 20 koralików. Jeśli w opisie będzie napisane "4 pary", to do przesyłki zostanie spakowane 8 pojedynczych egzemplarzy tego produktu.

 

  • Nie dotarł do mnie e-mail aktywacyjny, możecie mi pomóc?

Czasem, ze względu na ustawienia Twojego konta pocztowego nasza wiadomość mogła trafić do folderu SPAM lub zostać automatycznie usunięta. W takim wypadku skontaktuj się z nami. Dla wygody warto dodać adres sklep@korallo.pl do listy zaufanych odbiorców lub do swoich kontaktów w skrzynce pocztowej.

 

  • Jakie są dane do przelewu tradycyjnego?

 

Przelewy tradycyjne prosimy wysyłać na poniższe dane:

 

TUER CORP 
ul. Gałczyńskiego 22/4
80-524 Gdańsk 

 

(mbank) 61 1140 2004 0000 3002 8296 9411

 

W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia.

 

 

  • Czy mogę zamawiać podczas rozmowy telefonicznej?

W dalszym ciągu jedyną możliwością złożenia zamówienia, jest zrobienie zakupów za pośrednictwem strony www. 

 

  • Czy mogę przyjść i zrobić zakupy na miejscu?

Niestety nie mamy powierzchni wystawowej, a cała nasza oferta jest dostępna poprzez witrynę internetową. Jesteśmy sklepem internetowym i nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej.

 

  • Kiedy wyślecie moje zamówienie?

Zamówienia wysyłamy najszybciej jak to możliwe i zwykle następuje to już następnego dnia. W przypadku zamówień opłacanych przelewem należy pamiętać, że pakowanie następuje dopiero po zaksięgowaniu na naszym koncie opłaty za zakupione przedmioty.

 

  • Właśnie zleciłam/zleciłem przelew na Wasze konto. Czy mam wysłać potwierdzenie przelewu do Was?

Bardzo dziękujemy, jednak ze względów technicznych musimy poczekać aż opłata pojawi się na naszym koncie. W takim przypadku zamówienie zostanie przekazane do realizacji zwykle następnego dnia roboczego.

 

  • Czy mogę zapłacić listonoszowi? 

Niestety nie mamy opcji płatności listonoszowi. Cennik i wszystkie możliwe metody wysyłki i płatności znajdziesz w zakładce Darmowa dostawa. 

 

  • Czy wysyłacie przesyłki za granicę?

Tak, wysyłamy. Na terenie Europy mamy stałą opłatę za przesyłkę. Poza Europą ceny ustalamy indywidualnie - skontaktuj się z nami w tej sprawie.

 

  • Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

Tak, oferujemy taką usługę, jest ona realizowana przez firmy kurierskie z którymi współpracujemy. Pamiętaj jednak, że przesyłka pobraniowa to większy koszt dostawy.

 

  • Kiedy dotrze moje zamówienie?

 

Wszystko zależy od metody wysyłki, która została przez Ciebie wybrana. Z naszego doświadczenia wynika, że paczki nadane za pośrednictwem Poczty Polskiej doręczane są w ciągu 2 dni roboczych od momentu nadania, natomiast jeśli została wybrana przesyłka kurierska to zamówienie powinno dotrzeć do Ciebie już następnego dnia po jej nadaniu.
Niestety nie mamy wpływu na działanie firm doręczających paczki i terminy, które podaliśmy powyżej są jedynie orientacyjne.

 

  • Zależy mi na szybkiej wysyłce. Co mogę zrobić?

Najszybszą formą dostawy jest przesyłka kurierska, a kurierzy mają dużo elastyczniejszy czas doręczenia przesyłek. Warto również podać w formularzu zamówienia numer telefonu, pod który kurier będzie mógł zadzwonić w celu umówienia godziny doręczenia.

 

  • Paczka nie została odebrana i wróciła do sklepu. Co teraz? 

W takim przypadku konieczne będzie opłacenie kosztów związanych z ponownym nadaniem paczki. Koszt ponownego nadania jest uzależniony od wielkości paczki i sposobu jej wysłania. Skontaktuj się z nami w tej sprawie.

 

  • W ciągu dnia jestem w pracy, czy możecie doręczyć przesyłkę wieczorem?

Doręczaniem przesyłek z naszego sklepu zajmują się firmy zewnętrzne (Poczta Polska, DPD) i nie mamy wpływu na godziny doręczeń naszych paczek. Zachęcamy do podania adresu dostawy do miejsca pracy, a jeśli nie ma takiej możliwości, najwygodniej będzie skorzystać z usług firmy kurierskiej, której przedstawiciele oferują dużo bardziej elastyczne godziny doręczeń.

 

  • Czy moge podać adres inny niż domowy?

Tak, to Ty decydujesz gdzie wyślemy paczkę. Pamiętaj jednak o podaniu kompletnego adresu dostawy przy składaniu zamówienia.
Jeśli masz konto w naszym sklepie warto też wpisać adres dostawy w ustawieniach konta, wówczas zaoszczędzisz czas przy składaniu kolejnych zamówień.
Jeżeli zamawiasz przesyłkę do miejsca pracy, pamiętaj aby podać nazwę firmy, w której pracujesz. 

 

  • Co mam zrobić, jeżeli potrzebuję korekty faktury VAT?

Skontaktuj się z nami podając dane z faktury, które wymagają korekty, wówczas wyjaśnimy dalszą procedurę.

 

  • Przesyłka jest uszkodzona. Co robić?

Jeśli tylko zauważysz uszkodzenie paczki sugerujące jej otwarcie przed doręczeniem, to koniecznie odmów jej odebrania. 
W przypadku odebrania uszkodzonej przesyłki spisz protokół uszkodzenia w obecności kuriera lub pracownika poczty - będzie to podstawa do dochodzenia roszczeń reklamacyjnych.

 

  • Czy mogę zwrócić zamówione produkty?

Tak, możesz zwrócić produkty zakupione w naszym sklepie. Dodatkowo dajemy Ci na zwrot aż 30 dni.

Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą być zniszczone, ani używane oraz konieczne jest zwrócenie całego opakowania, aby uznać zwrot. 

Wszystkie szczegóły dotyczące zwrotów, znajdziesz klikająć >>TUTAJ<<
UWAGA! Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych

 

  • Otrzymane produkty są uszkodzone. Co zrobić?

Każdą reklamację należy zgłosić nam najszybciej, jak to możliwe po odebraniu paczki. Maksymalny czas na zgłoszenie uszkodzonego produktu to 10 dni od otrzymania przesyłki. W przypadku reklamacji każdą sprawę rozpatrujemy indywidualnie na podstawie przesłanego na nasz adres e-mail zgłoszenia. Po otrzymaniu Twojego e-maila nasz pracownik poinformuje Cię o dalszych krokach.
Należy pamiętać, że jeśli wśród kilkunastu koralików w woreczku kilka jest wadliwych to reklamacji podlegają wszystkie koraliki (również te nieuszkodzone) i tylko w przypadku całych opakowań możemy dokonać wymiany. 

 

  • Co się stanie, gdy zrobię za mały przelew?

Gdy wykonasz przelew na zbyt małą kwotę, całość przelanych pieniędzy trafi na Twoje SALDO, a Ty otrzymasz od nas wiadomość, w której poinformujemy, że wysokość przelewu jest za niska. W tej sytuacji wykonaj jeszcze jeden przelew tradycyjny na brakującą kwotę oraz napisz do nas wiadomość e-mail, w której podasz numer zamówienia i informacją o wysokości brakującej kwoty. Gdy tylko drugi przelew zostanie zaksięgowany na naszym koncie, Twoje zamówienie przejdzie zmieni status na Realizacja i trafi do działu pakowania.  

Newsletter
zapisz się i odbierz zniżkę
-20 %
na pierwsze zamówienie

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Created by vlct.com (c) Korallo.pl